//Forever Imperfect
Arrived :D

Thursday, January 26, 2012 @ Thursday, January 26, 2012 | 0 Comment [s]

Guess what ? Welcome To Beast Airline had arrived safely at my house !! woohhoooo ! xD can't wait to play the DVD >< nak guna TV.. haha! tak puas kalau tengok guna PC . . . Pak Cik Postman tu sekarang semakin lama, makin lambat. . pfft --' *atleast dia hantarkan . .haha! Alhamdullilah :) okay, dapat je terus bukak. HAHA! dia tade laa besar sangat.. lebih kurang macam buku comic Doraemon. hihi :3 kalau ikutkan hati, tak nak buka... sayang <3 HAHA! tapi kalau tak buka, baik tak payah beli kan ? xD so ni macam mana rupa dia :) nihaaaa . . nak tengok sangat macam mana kan ? xD






addition to my other k-pop collections . . most of the stuffs were Cube Entertainment production. LOL . . why ? cause it's Beast laa !! xD this will be my 4th official Beast collection :D okay, thats all ..hihi


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi guys, i'm.. Isma | 14 | Malaysian

deeply inlove with cameras <3

xoxo

Tell him I hate him, tell him I never want to see him again, tell him I said that with tears in my eyes cause I was lying


Navigations!

Diary About Stuff Site


Baby, I love you

Play me!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Ismaaaaa :3

Best View at GOOGLE CHROME!